niedziela, 25 czerwca 2023

Okładka notesu

Cześć. Praca przy vintage youtube-hopie wre. Przynajmniej u mnie. Dziś okładka notesu według filmu Anny Iwanowskiej ANAI. Moja oryginalnie była czarna, więc pomalowałam ją białym gessem. Podobnie jak Anai zrobiłam kolaż z papierów do decoupage. Użyłam trzech różnych arkuszy. Następnie dodałam trochę koloru za pomocą rozwodnionych farb akrylowych niebieskiej, różowej i brzoskwiniowej. Gdy farby wyschły, ułożyłam na okładce kompozycję z elementów do wycięcia. Moja kompozycja nie jest zbyt bogata. Zależało mi, żeby notes przetrwał ustawiony na półce między książkami. Po przyklejeniu elementów, zabezpieczyłam okładkę matowym klejem do decoupage (Pentart). Teraz wokół elementów zrobiłam cienie, jeszcze raz zabezpieczyłam klejem i przetarłam gdzieniegdzie pastą pozłotniczą w kolorze bladego złota (Renesans).






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz