niedziela, 10 marca 2019

Blejtram z ważką

Witajcie. Dziś przychodzę z mediowym blejtramem z ważką. Najpierw na mój blejtram nałożyłam przez maskę wzór – bluszcz (Agateria) – używając białej pasty modelującej. Potem pokryłam całość białym gesso. Następnie ułożyłam warstwową kompozycję. Do jej ułożenia wykorzystałam bawełniane koronki, złomki, tekturę falistą, kulki 3d duże i małe, 3D powder, sizal, kwiaty z foamiranu irańskiego, koronkowe różyczki z perełką, tekturki ornamenty i serwetki (Scrapiniec), tekturkę 3D – ważka (SnipArt), kaboszony. Wszystko przykleiłam na gelmedium i suszyłam całą noc. Pomalowałam całość białym gesso, a gdy gesso wyschło, użyłam farb. Wykorzystałam mgiełki (biała perłowa, dwa odcienie różowego, dwa odcienie brązu) i farby akrylowe (różowa i brązowa metaliczna). Popryskałam, pochlapałam, wysuszyłam. Przetarłam białym gesso i jeszcze raz pomalowałam farbami. Ponownie przetarłam białym gesso, jeszcze gdzieniegdzie dodałam trochę koloru i przetarłam w kilku miejscach woskami metalicznymi, uzyskując piękny połysk. Na koniec przetarłam brzegi blejtramu różowym woskiem i brązową farbą metaliczną. Lubię zamknąć kompozycję w ramce.










Moją pracę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze to wyzwanie ArtPiaskownicy "KoloroTON: Różowy, brązowy"



 




13 komentarzy:

  1. Cudna praca i piękna i przemyślana kompozycja! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca! Przepiękna! Życze powodzenia i dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blejtram!!! Podziwiam takie prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę ślicznie to wygląda! :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna praca! Bardzo delikatna i dopracowana.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca, ślicznie skomponowana :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna praca, podziwiam mediowe umiejętności!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie zmediowana praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń