sobota, 24 czerwca 2023

Kartka w stylu vintage

Cześć. Pokażę dziś kartkę, którą zrobiłam na podstawie filmu Moniki Concy w ramach vintage yputube-hopa. Użyłam kraftowej bazy C6 (egoCraft). Pracowałam na kolekcji Śliwka w czekoladzie (Craft o’clock). Baza ma stosunkowo niewielką powierzchnię, więc miałam poważny problem z dobraniem odpowiedniego zdjęcia lub motywu postaci, dlatego zdecydowałam, że tam gdzie u Moniki chłopiec czytał książkę, u mnie będzie siedział papierowy motyl. Do ułożenia kompozycji użyłam tektutrek, elementów wyciętych z arkuszy Śliwki w czekoladzie, papierowych listków, koronek, sizalu, koralików, cekinów, brokatu, tiulu, ćwieków. Dodałam kwiatki, które wcześniej zrobiłam z papieru. Nad niemal każdym elementem kompozycji musiałam nieco popracować, aby pasował do reszty. Trochę potuszowałam, poprzecierałam złotą farbą akrylową, gdzieniegdzie chlapnęłam gessem. Ostatecznie kartka prezentuje się tak:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz