środa, 28 czerwca 2023

Okładka segregatora

Cześć. Jeszcze się nie poddałam. Nadal walczę w vintage yoyutube-hopie. Tym razem ozdobiłam okładkę segregatora, inspirując się filmem Karoliny Bukowskiej. Pracowałam na papierach z kolekcji Piękno Niespokojne (Craft o’Clock). Okleiłam papierem segregator i zabezpieczyłam matowym klejem do decoupage (Pentart). Przez maskę (13arts) nałożyłam białą pastę modelującą. Gdy pasta schła, ja przygotowałam elementy do ułożenia kompozycji. Wyciski z masy superlekkiej i odlewy z żywicy pomalowałam czarnym gessem. Do ramki podkleiłam zdjęcie i zalałam medium szklącym. Wszystko zostawiłam na noc do wyschnięcia. Elementy kompozycji przykleiłam na okładkę za pomocą żelmedium (Renesans). Użyłam przygotowane wcześniej odlewy i wyciski, dodałam kilka metali, koraliki, kulki małe i 3D powder. Nałożyłam odrobinę pasty pękającej. Ponownie suszyłam całą noc. Teraz przetarłam białym gessem i dodałam kolory: brązowa farba akrylowa i fluid prussian blue (DecoArt), dwa odcienie złota w postaci metalicznych farb 24K gold i bronze (DecoArt). Na koniec przetarłam gdzieniegdzie czarnym gessem (Renesans) i jeszcze lekko pacnęłam złotem.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz