czwartek, 22 sierpnia 2019

Kwiaty i motyle

Dzień dobry wszystkim. Dziś chcę Wam pokazać mediowe płótno w odcieniach żółto – turkusowych. Pracę wykonałam na prostokątnym płótnie. Jako tło posłużył mi papier z przepięknej kolekcji Aura Rosa od 13arts. Papier pokryłam przeźroczystym gesso (13arts). Następnie, używając pasty modelującej białej (13arts) nałożyłam wzory przez maski – ornamenty (w tym przypadku do pasty domieszałam zieloną farbę akrylową) i romby. Gdzieniegdzie prysnęłam jasną turkusową mgiełką (Stamperia). Na tak przygotowanym tle ułożyłam kompozycję. Wykorzystałam skrawki papieru, który pozostał mi po docięciu tła. I tu także pokryłam papier gessem oraz nałożyłam wzory przez maskę – tym razem Crackles od 13 arts. Jeśli chodzi o wzory masek, to musicie uwierzyć mi na słowo, bo są trochę niewidoczne pod kompozycją. Do stworzenia kompozycji użyłam odlewu gipsowego – duża ramka, wycisków z masy lekkiej – mniejsza ramka, kwiatowe ornamenty, kulki 3D małe, 3D powder, sizal. Kwiaty, liście, motyle oraz cytat, to elementy do wycięcia – także z kolekcji Aura Rosa. Wszystko przykleiłam na gelmedium i pozostawiłam na noc do wyschnięcia. Gdy wszystko wyschło, odlew i wyciski, a także kulki przetarłam białym gesso. Następnie użyłam farb – turkusowej mgiełki, farb akrylowych – Buttercream i Marmaid Tail 13arts. Gdzieniegdzie przetarłam złotem (złoty pigment zmieszany z medium akrylowym 13arts oraz wosk). Potem pochlapałam brokatowymi tuszami Splash 13arts i na koniec, w miejscu, gdzie wcześniej przetarłam złotem, przykleiłam złote mikrokulki.








Pracę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie 13 arts "Kwiaty i motyle"




I trzecie, to wyzwanie na blogu Scrapkowo "Z owadem"



13 komentarzy:

  1. Piękna praca;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca! Staranie dopracowany każdy szczegół, jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  3. wonderful texture! thank you for join with us to 13arts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniala praca:)! Dziękuję za udział w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Прекрасная работа! Интересная фактура! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna praca, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. what an amazong work thanks for playing with as at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  8. Such lovely work! Thank you for participating over at 13 Arts!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna mediowa praca. Dziękujemy za udział w naszej zabawie w ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  10. So much texture and detail...Thank you for joining us at 13arts as well....

    OdpowiedzUsuń
  11. It's so beautiful!! Thanks for joining us at the 13 arts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  12. So beautiful. Love the pastels. Thank you so much for playing along with us at 13arts

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i bardzo dopracowana kompozycja :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń