piątek, 23 czerwca 2023

Okładka junk - journala w stylu vintage

Witajcie. Przyszłam z okładką junkjournala. Zrobiłam ją na podstawie filmu Wioli Witczak-Bagińskiej, w ramach vintage youtube-hopa organizowanego przez Hoplandię. Journale Wioli podziwiam od dawna. Pomysł na okładkę ze schowkami baaaaaaaardzo mi przypadł do gustu. Bazę junkjournala miałam przygotowaną już wcześniej, tylko jakoś motywacji brakowało. No to teraz już jestem zmotywowana. Wyciągnęłam kolekcję Śliwka w czekoladzie (Craft o’clock) i wzięłam się do pracy. Spróbowałam skopiować pomysł Wioli. Porwałam się nawet na przeszycia. Odpaliłam moją maszynę i jakoś poszło. Raz lepiej raz gorzej (co widać na zdjęciach), ale nie przejęłam się zbytnio. Przecież to junk, tu niemal wszystko dozwolone. Pod kieszonkę wcisnęłam jeszcze dwa kawałki koronek i okładka gotowa. Za jakiś czas pokażę resztę mojego journala. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz