sobota, 5 lutego 2022

Walentynkowe serce

Cześć. Przychodzę dziś z moją propozycją na Walentynki. Zrobiłam kartkę w kształcie serca na kraftowej bazie (Rzeczy z Papieru). Użyłam najpiękniejszej kolekcji ever – Beauty Restless od Craft o’Clock. Wykorzystałam dwie warstwy papieru. Wierzchnią warstwę przetarłam gdzieniegdzie czarnym gessem (SeeArt) i położyłam na to wzór z maski (Craftula) i białej pasty modelującej (13arts). Gdy pasta wyschła pomalowałam kartkę niedbale mgiełką w kolorze opal sea oats (Lindy’s). W kilku miejscach zastosowałam embossing na gorąco, użyłam pudru w kolorze That’s Marble-ous (Lindy’s). Na tak przygotowane tło przykleiłam dużego kwiata, którego zrobiłam z resztek papieru scrapowego z kolekcji Beauty Restless. Do ułożenia kompozycji użyłam sizalu, papierowych gałązek i listków, tekturek, cekinów i koralików. Kartka zamykana jest na wstążki – gnieciuszki.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz