niedziela, 6 lutego 2022

Koci chustecznik

Witajcie. Chciałabym dziś pokazać Wam chustecznik, wykonany przeze mnie metodą decoupage. Drewniany chustecznik przeszlifowałam papierem ściernym i pomalowałam białym gessem (Renesans). Ponownie przeszlifowałam i po obu stronach chustecznika nakleiłam koty – wzór z papieru ryżowego (ItdCollection). Do przyklejenia kotów użyłam matowego kleju z werniksem (Pentart). Następnie pomalowałam chustecznik farbami akrylowymi. Użyłam czekoladowego brązu, czerni oraz fluidu akrylowego w kolorze titan buff (DecoArt). Kolory nakładałam kawałkiem gąbki w taki sposów, aby najciemniejsze odcienie znalazły się na brzegach a te najjaśniejsze zmierzały w kierunku kota. Zrobiłam to dość niedbale, ale tak żeby cały chustecznik pokryty był kolorem. Zabezpieczyłam całość matowym klejem z werniksem (tym samym, którym przyklejałam koty). Nałożyłam kilka warstw preparatu. Na koniec przez maskę (Craftula) nałożyłam białą pastę modelującą (13arts) zmieszaną z odrobiną fluidu titan buff i jeszcze raz całość zabezpieczyłam klejem z lakierem. Tak powstał prosty, koci chustecznik.









1 komentarz: