piątek, 7 stycznia 2022

Mixedmediowe serca

Witajcie. Dziś pokażę dwa mixedmediowe serca, na drewnianych bazach. Bazy zabezpieczyłam białym gessem (Renesans) i nakleiłam aniołki – papier ryżowy (Arabeska). Całość pomalowałam matowym klejem do decoupage z werniksem (Pentart). Następnie domalowałam do aniołków tło. Użyłam fluidów akrylowych prussian blue (DecoArt) i burnt sienna (Finnabair). Potem pomalowałam niedbale białą farbą pękającą (DecoArt). Zostawiłam na noc do wyschnięcia. Następnie, przez maskę (13arts) nałożyłam mieszankę żelmedium (13arts) z pigmentami w proszku. W międzyczasie przygotowałam tekturki – ramki (Craftula). Zabezpieczyłam je białym gessem i pomalowałam tymi samymi fluidami, którymi malowałam tło. Ramki nakleiłam na aniołki i ozdobiłam wyciskami z masy superlekkiej. Wyciski zabezpieczyłam białym gessem, przetarłam w kilku miejscach pastą piaskową drobnoziarnistą (DecoArt) oraz gruboziarnistą (SeeArt) i także pomalowałam tymi samymi fluidami, gdzieniegdzie zmieszanymi z białym gessem. W kilku miejscach dodałam jeszcze odrobinę fluidów, a gdy wyschły poprzecierałam tu i tam woskami złotym i srebrnym (SeeArt) oraz pastą pozłotniczą (Renesans). Teraz przygotowałam kokardy: dobrałam wstążki-gnieciuchy w pasujących kolorach, zawiązałam kokardki i przetarłam klejem do decoupage z werniksem. Wstążeczki stały się sztywniejsze i utrzymują swój kształt. Przetarłam je pastą pozłotniczą i przykleiłam do serduszek. Na koniec dodałam trochę białych i czarnych kleksów. 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz