niedziela, 12 grudnia 2021

Alchemia Świąt praca nr 12 sopel

Dziś pokażę jeszcze jedną pracę wykonaną w ramach Alchemii Świąt na grupie Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską. Pracę wykonałam na podstawie live’a Katarzyny Kędzierskiej. Kasia ozdobiła sopelek. Ja wygrzebałam coś, co najbardziej ten sopelek przypominało. Najpierw nałożyłam przez maskę (Craftula) białą pastę modelującą (13arts). Otrzymałam piękne, białe śnieżynki. Potem naklejałam kolejno koronki na przemian z plisowanym papierem. Użyłam kawałków z kolekcji This Miracle Night (Craft o’Clock). Teraz przyszedł czas na ułożenie świątecznej kompozycji. Użyłam papierowych poinsecji (zrobiłam je wcześniej z papieru zabarwionego farbami akrylowymi i woskiem), sizalu, plasterków drewna, papierowych choineczek, gałązek i listków. Na koniec dodałam sznureczek i dwie dopasowane kolorystycznie wstążeczki i przetarłam gdzieniegdzie pastą pozłotniczą (Rensans). 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz