niedziela, 12 grudnia 2021

Alchemia Świąt praca nr 10 tamborek

Cześć. Nadal pracuję nad Alchemią Świąt na Alchemii Sztuki z Karoliną Bukowską. Dziś pokażę projekt stworzony na podstawie live’a Patrycji Wiśniewskiej. Patrycja wykonała piękny, świąteczny tamborek. Ja, zamiast tamborka, użyłam tekturowej bazy okrągłej bombki o średnicy 15 cm. Bazę okleiłam dwiema warstwami papieru z kolekcji This Miracle Night (Craft o’Clock). Zabezpieczyłam przeźroczystym gessem i nałożyłam przez maskę (Craftula) mieszankę heavy body gel gloss (Pentart) ze złotym pigmentem w proszku. Gdy moje błyszczące gałązki schły, zrobiłam z papieru herbaciane poinsecje. Stały się one głównym elementem kompozycji. Kompozycję ułożyłam na sizalu i wzbogaciłam papierowymi głązkami, listkami, wianuszkami, czerwonymi i złotymi kulkami. Dodałam kilka perełek, trochę śniegu i miodowo złotą wstążkę. Na koniec pozłociłam tu i tam pastą pozłotniczą (Renesans). 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz