poniedziałek, 13 grudnia 2021

Zimowy komplet decoupage

Cześć. Dziś przygotowałam zimowy komplet: zawieszka i zakładka do książki. Obie bazy drewniane. Zaczęłam od zabezpieczenia ich białym gessem (Renesans). Następnie nakleiłam wzór z serwetki. Użyłam matowego kleju do decoupage z werniksem (Pentart). Gdy klej wysechł, uzupełniłam tło domalowując je przy pomocy farb akrylowych. Ponownie nałożyłam warstwę kleju z werniksem. Na brzegi zawieszki nakleiłam wycisk z masy superlekkiej i pomalowałam go czarnym gessem (Renesans). Brzegi zakładki także przetarłam czarnym gessem. Obie prace przetarłam pastą pozłotniczą w kolorze blade złoto (Renesans). Na koniec zrobiłam dwie wstążeczki: wybrałam pasujący odcień brązowej wstążki, zawiązałam dwie kokardki i za pomocą pędzla przetarłam je klejem z werniksem. Zaczekałam, aż klej wyschnie. Wstążki doskonale się usztywniły i zachowały swój kształt. Lekko przetarłam je tą samą pastą pozłotniczą. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz