poniedziałek, 6 grudnia 2021

Alchemia Świąt bingo

Witajcie w Mikołajki. Pokażę Wam pudełeczko, które wykonałam w ramach zabawy w bingo w trakcie  Alchemii Świąt na Alchemii Sztuki z Karoliną Bukowską.



Moja linia to ptaszek, śnieżynka, choinka. Przy czym z ptaszka zaczerpnęłam kolorystykę. Tekturowe pudełko pomalowałam białym gessem, na wieczko nakleiłam papier ryżowy. Resztę pudełka pomalowałam farbami akrylowymi. Mieszałam ze sobą farby w taki sposób, żeby całość ładnie komponowała się z papierem ryżowym. Pudełko zabezpieczyłam klejem z werniksem (mat – Pentart). Na wieczku ułożyłam niewielką kompozycję z papierowych poinsecji (zrobiłam je z papieru ksero zabarwionego fluidami akrylowymi) i papierowych śnieżynek. Ułożyłam je na sizalu. Na brzegach wieczka nakleiłam dekory z masy superlekkiej. Zabarwiłam je fluidem i przetarłam złotym woskiem.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz