piątek, 9 kwietnia 2021

Wiosenne okno

Cześć. Dziś kolejna praca na YoutubeHop „Kwiaty we włosach”, którego organizatorem jest Hoplandia (patrz Fejsbuk). Zrobiłam wiosenne okno inspirując się pracą Iwony Marchewki (Reniferove). Bazę okna (format a4) wycięłam z bermaty. Użyłam dwóch arkuszy – jeden to plecki, a drugi rama z otworami okiennymi. Plecki okleiłam papierem scrapowym (arkusz z bloku Action) i zabezpieczyłam przeźroczystym gessem (Finnabair). Ramę pomalowałam czarnym gessem (SeeArt) i spryskałam brązową mgiełką (leather Stamperia). Gdzieniegdzie przetarłam pastą piaskową drobnoziarnistą (DecoArt) i w kilku miejscach położyłam białą pastę pękającą (DecoArt). Tak zostawiłam do wyschnięcia. W międzyczasie przygotowałam elementy kompozycji. Z foamiranu irańskiego zrobiłam kwiaty, Użyłam białego foamiranu, który zabarwiłam pastelami suchymi. Wyciski z masy superlekkiej zabezpieczyłam białym gessem (Renesans). Z arkusza z elementami do wycięcia wycięłam kilka granatowych kwiatów i kompozycji kwiatowych (Craft o’Clock). Tekturkę (Agateria) potraktowałam pudrem do embossingu That’s marble-ous (Lindy’s – cudo!!!!). Wybrałam też odpowiednie kolory wstążek oraz koronkę. Okiennicę skleiłam i ułożyłam wszystkie przygotowane elementy w kompozycję. Wszystko przykleiłam na żelmedium (13arts) i zostawiłam na noc do wyschnięcia. Teraz przyszedł czas na kolor. Najpierw zegar i duże kwiatowe wyciski pomalowałam brązową farbą akrylową, a gdy ta wyschła rozbieliłam je lekko białym gessem. W kilku miejscach dodałam turkusową mgiełkę (DecoArt). Nakładałam ją pędzlem i pryskałam wodą, żeby się rozpłynęła. Gdy mgiełka wyschła, przetarłam kompozycję złotym woskiem (SeeArt). Gdzieniegdzie dodałam metalicznego brązowego wosku (Cadence). Dodałam kulki 3D i 3D powder (Pentart), które zabezpieczyłam białym gessem. Teraz sięgnęłam po metaliczne farby akrylowe z serii Sparks (Finnabair). Użyłam marmaid sparkle, którą położyłam we wnętrzu kwiatów, na pozostałych elementach kompozycji rozmyłam odrobiną butterfly spells oraz iris potion. Te farby mają to do siebie, że po spryskaniu wodą kolor oddziela się od błyszczących srebrnych drobinek, dając niesamowity efekt. Na koniec dodałam złoto-czarnego konfetti.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz