wtorek, 13 kwietnia 2021

Szkatułka pełna kwiatów

Cześć. Dziś ostatnia hopowa praca. Hopowa, czyli przygotowana na Wiosennego Youtubehopa „Kwiaty we włosach” organizowanego przez Hoplandię (fb). Tym razem przygotowałam drewnianą szkatułkę, inspirując się pracą Anny Iwanowskiej (Anai). Właściwie, to niemal skopiowałam tę pracę. Tutorial Anai oglądałam z zapartym tchem. Szkatułka z ukrytymi pod wieczkiem kwiatami zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Pomysł na wykorzystanie kwiatów – genialny. A kwiatów u mnie dużo. Robię je sama z foamiranu irańskiego, za każdym razem do konkretnego projektu. I zawsze jakieś zostają. I nie bardzo jest co z nimi zrobić. A tu pomysł jak znalazł. Kwiaty spryskałam mgiełkami: magenta i fiolet (DecoArt) oraz ocean blue (Pentart). Skrzynkę przemalowałam bardzo rozwodnioną, brązową farbą akrylową. Wieczko na wierzchu okleiłam papierem do scrapbookingu (Action), a boki przemalowałam czarną farbą akrylową. Całość (poza częścią oklejoną papierem) przeszlifowałam papierem ściernym. Potem całą skrzynkę polakierowałam kilka razy cienką warstwą lakieru matowego (Pentart). Do spodniej części wieczka przykleiłam kwiaty. Użyłam do tego heavy body żelu (Renesans). Zostawiłam do wyschnięcia na noc. W międzyczasie przygotowałam ozdobę na wierzchnią część wieczka. Drewniane kółko przemalowałam na biało i okleiłam papierem ryżowym (ItdCollection).  Wybrałam motyw z kwiatkiem w kolorze zbliżonym do moich foamiranowych kwiatów. Kółko przetarłam lakierem matowym i nałożyłam na nie grubą warstwę crackle glaze (DecoArt). Zostawiłam na noc do wyschnięcia. Następnego dnia błyszcząca powierzchnia kółka była pięknie popękana. Spękania wydobyłam brązowym, metalicznym woskiem (Cadence). Kółko przykleiłam do wieczka na żelmedium. Otoczyłam je ramką z masy superlekkiej. Ramkę pomalowałam czarnym gessem (SeeArt) i przetarłam złotym i srebrnym woskiem (oba SeeArt). Kwiaty ukryte wewnątrz skrzynki także przetarłam tymi samymi woskami.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz