wtorek, 6 kwietnia 2021

Alterowana skrzynka

Witajcie po Świętach. Dziś pokażę kolejną pracę konkursową, którą wykonałam w ramach Wiosennego YoutubeHOPa „Kwiaty we włosach”, organizowanego przez Hoplandię (szukajcie na fejsbuku). Alterowałam drewnianą skrzynkę, inspirując się pięknym mixedmediowym panelem Aidy Domisiewicz. Całą skrzynkę pomalowałam czarnym gessem (SeeArt). Na wyschniętą powierzchnię nakleiłam kawałki papieru scrapowego, fragmenty arkusza z kolekcji Vintage Summer od 13arts. Przykleiłam je matowym klejem z werniksem do decoupage (Pentart). Teraz lekko rozbieliłam pracę białym gessem (Renesans). Przez maskę (13arts) nałożyłam białą pastę modelującą (13arts). Na przodzie skrzynki ułożyłam kompozycję używając: wycisku z masy superlekkiej, metali, kwiatów piankowych i papierowych, koronki, sznurka papierowego. Wszystko przykleiłam na żelmedium (13arts). Tak zostawiłam do wyschnięcia na całą noc. Elementy kompozycji przetarłam lekko i niezbyt dokładnie przeźroczystym gessem (Finnabair). Przyszedł czas na kolor. Użyłam mgiełki w kolorze magenta (DecoArt – tak, moja fascynacja tą mgiełką trwa nadal). Mgiełkę nakładałam pędzlem i pryskałam wodą, żeby mieć kontrolę nad rozłożeniem koloru na pracy. Gdy farba wyschła, użyłam kolejnej mgiełki brązowej (leather - Stamperia). Ten kolor także nakładałam pędzlem. Po wyschnięciu mgiełek, przetarłam tu i tam woskami. Użyłam kolorów jasne złoto (SeeArt), srebrny (SeeArt), brąz (Cadence). Na koniec dodałam nieco szkalnych mikrokulek oraz czarno-złotego confetti.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz