czwartek, 19 marca 2020

Na leśnej łące

Witajcie. Ja nadal w leśnych klimatach. Tym razem wykonałam layout. Użyłam papieru z kolekcji Secret Letters od 13arts. Zabezpieczyłam go przeźroczystym gessem (13arts) i pomalowałam w kilku miejscach mgiełkami Cuoio i Acquamarina (Stamperia), Turqoise-green, Spinach green (Pentart). Tymi samymi mgiełkami wychlapałam tu i tam kilka kleksów. Gdy mgiełki wyschły, w miejscach gdzie ich użyłam, wykonałam wzór – liście paproci. Wykorzystałam szablon Stamperii oraz czarną pastę modelującą (Stamperia). Czarne paprocie pociągnęłam lekko metaliczną farbą akrylową Rich Espresso (DecoArt). Na tak przygotowanym tle ułożyłam kawałek leśnej łąki. Wykorzystałam kwiaty, które zrobiłam z resztek papieru scrapowego, okienko hdf (Artistiko), sizal, mech chrobotek, gałązki na druciku, szyszki, elementy wycięte z kilku kolekcji: motyle (His&Hers Remastered 13arts), liście (Leaves Craft o’Clock), kwiaty (Diary ABStudio).













Pracę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu Tworzę w jednym kolorze "Zielony"







7 komentarzy:

  1. Świetny LO :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne LO! Takie dopieszczone.

    Dziękuję za udział w zwierzakowym wyzwaniu bloga Kreatywnego. Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca ,zachwycająca :-) Dziękuję za udział w Zielonym wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze- DT Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, dziękuję za udział w zabawie na blogu Tworze w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne LO <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny klimat wyczarowałaś :) Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń