sobota, 29 lutego 2020

Chatka pod mchem

Cześć. Chcę pokazać Wam dziś domek krasnala stworzony na drewnianej bazie.  Bazę zabezpieczyłam białym gessem (Renesans). Na dach nakleiłam skrawki papieru scrapowego poprzeplatanego bawełnianą koronką. Zabezpieczyłam przeźroczystym gessem (13arts) i nałożyłam przez maskę (13arts) wzór, używając białej pasty modelującej (13arts). Ostatecznie, niemal cały wzór zniknął pod leśną kompozycją. Jak się dobrze przyjrzycie, to znajdziecie jeszcze niewielki fragment na pozostałej części daszku. Na pozostałą część domku nałożyłam inny wzór (maska i biała pasta modelująca 13arts). Teraz przyszedł czas na kolor. Pomalowałam całość mgiełkami (cuoio, aquamarina Stamperii, turquoise green, spinach green Pentartu) oraz rozwodnionymi farbami akrylowymi (lavender 13arts, cherry blossom pink DecoArt). Gdy farby schły, ja przygotowywałam elementy mojej kompozycji. Z resztek papieru scrapowego zrobiłam kwiaty. Podmalowałam je metalicznymi farbami akrylowymi: metallic green i turquoise (obie 13arts), iris potion (Finnabair), festive green (DecoArt). Tekturki (liście paproci (egoCraft), krasnal i grzybki (Twoja Tekturka), płotek (Anemone) zabezpieczyłam lekko przeźroczystym gessem (13arts) i pomalowałam farbami akrylowymi: festive green, gold, rich espresso, berry, spun gold (wszystkie DecoArt), espresso, olive green(obie 13arts), fairy wings, rustic brown (obie Finnabair). Wycięłam też kilka liści (Leaves Craft o’Clock) i motyli (His&Hers Remastered 13arts). Wszystkie element umieściłam na pomalowanej bazie domku. Dodałam troche sizalu, kilka małych szyszek. Następnie nałożyłam gdzieniegdzie pastę efekt mchu i posypałam welurowym proszkiem (pasta i proszek Pentart). Wygrzałam nagrzewnicą i uzyskałam przepiękny mech. W kilku miejscach przetarłam go farbą akrylową (olive green 13arts), żeby wyglądał jeszcze bardziej naturalnie. Na koniec dodałam trochę oliwkowych i złotych koralików, złote płatki miki i odrobinę biało - złotego brokatu. W ten sposób leśny skrzat dostał piękne mieszkanko ukryte pod mchem.










Pracę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie SnipArt "Moodboard"





3 komentarze:

  1. Wooow, jaka cudna, uwielbiam zieleń. No nie mogę się napatrzeć!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł - brawo! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń