niedziela, 22 marca 2020

Kamień i mech

Cześć. Tym razem pokażę Wam mały mediowy blejtram. Na początku zabezpieczyłam go białym gessem (Renesans).  Następnie przez maskę (13arts) nałożyłam wzór, za pomocą białej pasty modelującej (13arts). Następnie nakleiłam wyciski z masy lekkiej i fragmenty tekturki (egoCraft). Gdzieniegdzie nałożyłam pastę – efekt kamienia pumeks (Finnabair).  Dodałam też kulki 3D małe i 3D powder (Pentart). Wszystko przykleiłam na żelmedium (13arts). Następnie elementy kompozycji przetarłam białym gessem. Teraz przyszedł czas na kolor. Użyłam grafitowej mgiełki (Stamperia) oraz farb akrylowych olive green i coral pink (13arts). Żeby dodać drugi odcień zieleni, chlapnęłam gdzieniegdzie mgiełką w kolorze spinach green (Pentart). Gdy farby wyschły, przetarłam całość białym gessem, za pomocą suchego pędzla. Na koniec dodałam suszki i mech chrobotek.










Pracę przygotowałam na wyzwanie 13arts "Moodboard"





2 komentarze:

  1. Wow..that is fantastic...I really love your texture, well done!! Thank you so much for joining us at 13arts. Stay safe xoxo Heike

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful! I love the colors and texture! Thank you for playing with us on 13arts challange!

    OdpowiedzUsuń