piątek, 27 marca 2020

Nie trać nadziei

Cześć. Dziś przychodzę z kartką. Jest to moja propozycja kartki Wielkanocnej, niezbyt typowej, ale według mnie wpisującej się w dość trudną rzeczywistość, w jakiej się wszyscy znaleźliśmy. Rzeczywistość pełną strachu i niepewności. 
Wykonałam ją z papierów z kolekcji Hummingbird Song od Craft o’Clock. Kartka składa się z wielu warstw papieru. Pełno w niej przedarć i rozdarć, poprzeplatanych organzą i sizalem. Z resztek papieru z tej samej kolekcji zrobiłam dużego kwiatka, który jest główną ozdobą kartki. Osadziłam go na tekturce – ramce (Scrapiniec). Podłożyłam pod niego dwa inne kwiatki – elementy do wycięcia (Craft o’Clock). Dodałam napis (Craft o’Clock). Na koniec dodałam troszkę połysku (koraliki złote i różowe, mika w płatkach i brokat). Taki powstała moja kartka ku pokrzepieniu serc. Liczę, że udało mi się tym projektem wlać w Wasze serca trochę ciepła i nadziei. Trzymajcie się ciepło. Zostańcie w domach. Dbajcie o siebie.










Kartkę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie Zielonych Kotów "W oczekiwaniu na wiosnę"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz