niedziela, 23 lutego 2020

See the beauty in you

Witajcie. Chciałabym podzielić się z Wami moją ostatnią pracą. Miało być delikatnie, trochę romantycznie. Postawiłam na jasne kolory. Tablicę malarską zagruntowałam białym gessem (Renesans). Na mokre gesso nakleiłam gazę i gdzieniegdzie dodałam jeszcze więcej gessa. Nakładałam je szpatułką, uzyskując dodatkową teksturę. Przez maskę (13arts) nałożyłam serwetkowy wzór. Użyłam białej pasty modelującej (13arts). Gdy wszystko wyschło, przyszedł czas na kolory. Rozwodniłam kilka farb akrylowych: Coral Pink (13arts), Spun Gold, Cherry Blossom Pink (DecoArt). Dodałam też odrobinę grafitowej mgiełki (Stamperia). Gdy  farby schły, ja przygotowałam tekturki. Wykorzystałam dużą, przepiękną serwetkę i kwiatowy ornament (Anemone). Najpierw przetarłam je cienką warstwą przeźroczystego gessa (13arts), następnie pomazałam złotym woskiem (SeeArt). Wyciski z masy lekkiej zabezpieczyłam przeźroczystym gessem (13arts) i pomalowałam farbą akrylową. Zmieszałam ze sobą dwa odcienie brązu: Kakaowy Mat oraz Cardamon Macchiato (obie 13arts) oraz dodałam odrobinę białego. Gdy wyciski wyschły, przetarłam je białym gessem, za pomocą suchego pędzla. Grafikę (wydruk laserowy) nakleiłam na papier scrapowy i zabezpieczyłam heavy body gelem matowym (Pentart). Grafikę, tekturki i wyciski ułożyłam na wcześniej przygotowanym tle. Pod grafikę podłożyłam trochę beżowego sizalu. Postanowiłam dodać jeszcze jeden wzór – zawijaski (13arts). Zamiast pasty modelującej użyłam heavy body gelu matowego, wymieszanego z farbą akrylową Coral Pink (13arts). Następnie z heavy body gelem wymieszałam Spun Gold (DecoArt), nałożyłam gdzieniegdzie za pomocą szpatułki i posypałam koralikami, konfetti, biało – złotym brokatem i miką w płatkach (Mulberry od Finnabair). Na koniec dodałam napis. 












Pracę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu Miszmasz Papierowy "Dowolna praca z tekturką"


Drugie, to wyzwanie Klubu Twórczych Mam. Wybrałam tablicę nr 2.






7 komentarzy:

  1. Look at the way my buddy Wesley Virgin's autobiography starts in this SHOCKING and controversial video.

    You see, Wesley was in the army-and shortly after leaving-he discovered hidden, "self mind control" secrets that the government and others used to obtain everything they want.

    These are the exact same SECRETS tons of celebrities (notably those who "come out of nothing") and elite business people used to become wealthy and famous.

    You probably know how you only use 10% of your brain.

    Mostly, that's because most of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Maybe that conversation has even taken place IN YOUR own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind around 7 years back, while driving an unregistered, beat-up bucket of a car without a license and on his bank card.

    "I'm absolutely frustrated with living check to check! When will I get my big break?"

    You took part in those conversations, isn't it so?

    Your success story is going to start. All you need is to believe in YOURSELF.

    WATCH WESLEY SPEAK NOW

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca praca :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, tak lekko i spokojnie :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda. Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna praca:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń