wtorek, 31 grudnia 2019

Taki to był rok...

Witajcie. Dziś kończy się 2019 rok. Jaki on był dla mnie?  Dużo pozytywnych zmian, było też trochę trudniejszych chwil. To był dobry rok.
Dziś pokażę Wam efekt moich zmagań z mediami, czyli kolejne warsztaty online z Karoliną Bukowską. Tym razem jest to komoda z szybką. Tu nauczyłam się używać efektu lustra. Przyznam szczerze, że na początku ten projekt mnie nie zachwycił. Ale teraz z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że ze wszystkich, jakie zrobiłam pod okiem (online) Karoliny, ten lubię najbardziej. Moja komoda wyszła tak:






Pod względem twórczym, to też był dla mnie dobry rok. Poznałam wiele ciekawych technik, nauczyłam się bardzo dużo o mediach, których wcześniej nie znałam lub znałam, a nie umiałam użyć tak, żeby osiągnąć najlepszy efekt. Za to dziękuję Karolinie. A tu jeszcze kilka prac, które powstały w trakcie takich warsztatów:

Album na szpuli


Album w ukryciu:


Maszyna:


Narzędziownik:

Tamborek:


To nie są wszystkie moje warsztatowe prace. Było ich więcej. Na każdych warsztatach nauczyłam się czegoś nowego. Każdy, to potężna dawka wiedzy i wspaniała, mediowa zabawa.

I tego Wam życzę na Nowy Rok: rozwijajcie swoje pasje, nie wstydźcie się korzystać z wiedzy innych, jeśli tylko chcą się nią dzielić i bawcie się przy tym dobrze.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz