środa, 18 września 2019

Steampunkowa miłość

Witajcie. Dziś u mnie ponownie steampunkowy projekt. Tym razem wykonany na bazie drewnianego serducha, którą pomalowałam czarnym gessem. Na bazę nakleiłam kawałki wycisków z masy lekkiej wykonanych na folderku do tekstury (Stamperia) oraz całe mnóstwo tekturek (Scrapiniec i SnipArt). Wyciski naklejałam zanim masa wyschła, więc na tym etapie pozostawiłam całość do wyschnięcia na całą noc. Przedtem wtarłam gdzieniegdzie pastę piaskową drobnoziarnistą (DecoArt) i dodałam kulki 3D. Jeszcze raz wszystko pomalowałam czarnym gessem, a następnie przetarłam białym gessem, za pomocą suchego pędzla. Teraz przyszła kolej na kolor. Użyłam mgiełek (Stamperia, 13arts) oraz farb akrylowych matowych i metalicznych (13arts, DecoArt). Jeszcze raz przetarłam białym gessem, a tam gdzie zrobiło się zbyt biało, przetarłam czarnym) i ponownie użyłam tych samych farb. Następnie pomalowałam tu i tam pigmentem perłowym (DailyArt) w kolorze złota, wymieszanym z ciekłym medium akrylowym (13arts). Żeby praca była nieco bogatsza w kolor i połysk, użyłam fluidów interference (DecoArt) – złotego i turkusowego. Na mojej pracy pojawiła się gdzieniegdzie przecudna złoto-turkusowa poświata, którą ciężko uchwycić na zdjęciu. Na koniec przykleiłam metalowe motyle, pociągnięte złotą farbą extreme shine (DecoArt). Tak powstała moja steampunkowa miłość pełna trybów i motyli.












Pracę przygotowałam na wyzwanie ArtPiaskownicy "Steampunk"



5 komentarzy:

  1. Piekne serce :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe :) dziękuję za przyłączenie się do zabawy w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, klimatyczne serducho! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie bogactwo elementów i barw...

    OdpowiedzUsuń