wtorek, 17 września 2019

Steampunk Eye

Witajcie w ten letnio-jesienny dzień. Przychodzę dziś ze steampunkowym projektem. Jest to mixedmediowa praca na kawałku tektury, którą pomalowałam białym gessem. Następnie nakleiłam pozostałości po trybikowych tekturkach (przepraszam, ale nie wiem, jak to fachowo nazwać) i przygotowałam miejsce na grafikę – czyli nakleiłam kawałek falistej tektury oraz dodałam kilka tekturek trybików (SnipArt, Scrapiniec). Jeszcze raz pomalowałam białym gesso, a następnie użyłam farb akrylowych (13arts) oraz mgiełek (Stamperia, 13arts). Zrobiłam trochę czarnych kleksów farbą akrylową. Na tak przygotowane tło przykleiłam grafikę(pod którą dodałam ciemny sizal) oraz trochę ozdóbek: gwiazdki i zegarki (wyciski z masy lekkiej), kaboszony szklane podmalowane farbami extreme shine (DecoArt). Następnie postemplowałam gdzieniegdzie stempelkami Chart and moth od 13arts i nałożyłam wzór przez maskę (13arts). Wzór wykonałam żelmedium (13arts) zmieszanym z metaliczną farbą akrylową (Rich espresso 13arts). Zostawiłam do wyschnięcia na noc. Następnie pomazałam gdzieniegdzie extreme shine w kolorach złota i brązu, przykleiłam złote mikrokulki, i na koniec jeszcze kilka kleksów tuszem Splash Green Glitter (13arts).











Pracę wykonałam na wyzwanie ArtPiaskownicy "Steampunk"



4 komentarze:

  1. Ile tu przepięknych detali, to połączenie zieleni i złota - rewelacja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie zmediowana praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tu klimatycznie! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń