niedziela, 25 sierpnia 2019

Słoneczniki

Witajcie. Lato powoli się kończy, choć mamy dziś piękny, słoneczny dzień. Zdecydowanie jest to czas cudnych słoneczników. Zagościły one także na kartce, którą chcę Wam dziś pokazać. Wykonałam ją z papierów z kolekcji On The Couch od Craft o’Clock (ciemnożółty papier), które połączyłam z papierami z kolekcji Aura Rosa od 13 arts w pięknym połączeniu pastelowego turkusu z żółtym kolorem. Na przedostatnią warstwę papieru nałożyłam wzór przez maskę (Agateria), używając białej pasty modelującej (13arts). Pomiędzy papiery poutykałam kawałki białej koronki.  Kompozycja składa się z wianuszka, ozdobionego słonecznikami, wykonanymi z foamiranu irańskiego zabarwionego pastelami suchymi. Do słoneczników dodałam listki i gałązki wycięte z resztek papieru. Gdzieniegdzie przykleiłam kawałki organzy ze złoto – brokatowym wzorem. Całości dopełnił tekturkowy napis (Crafty Moly).





Kartkę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie ScrapAndMe "Wedding"





4 komentarze:

  1. Jaka śliczna! Te słoneczniki jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka :) Dziękujemy za udział w naszej zabawie w ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń