sobota, 24 sierpnia 2019

Mój kawałek plaży

Witajcie. Dziś kolejny mediowy projekt. Bardzo letni, bardzo wakacyjny. Kawałek nadmorskiej plaży na tekturowym tagu. Jako tło wykorzystałam papier z kolekcji Terra Incognita od UHK Gallery. Papier zabezpieczyłam przeźroczystym gessem. Przez maskę (13 arts) nałożyłam wzór, używając transparentnej pasty strukturalnej zmieszanej z metaliczną farbą akrylową (Rich Espresso DecoArt). Następnie roztarłam pastę piaskową drobnoziarnistą (DecoArt) zmieszaną z matową farbą akrylową (Kakaowy Mat 13 arts). Na tak przygotowane tło przykleiłam muszelki i kulki 3d. Kulki dodałam do pozostałej mieszanki pasty piaskowej i farby. Gdy wszystko porządnie wyschło dodałam więcej brązowych kolorów – matowych i metalicznych. Metaliczne to głównie pigmenty perłowe od DailyArt zmieszane z ciekłym medium akrylowym 13 arts. I tu muszę wspomnieć, że jest to wspaniała mieszanka dla tych, co lubią połysk. Pigmenty doskonale rozprowadzają się w medium, dając cudowne efekty na pracy. Ciężko to uchwycić na zdjęciu, ale uwierzcie mi na słowo (albo wypróbujcie sami). Gdzieniegdzie przetarłam złotym woskiem oraz odrobiną fluidu akrylowego Interference Gold DecoArt (kolejny wynalazek, który wg mnie zasługuje na artystycznego Nobla). Następnie w kilku miejscach nałożyłam odrobinę gelmedium i posypałam najprawdziwszym piaskiem z nadbałtyckiej plaży w Jantarze. Suszyłam przez noc. Otrzepałam z nadmiaru piasku i przykleiłam niewielkie bursztyny znalezione na tej samej plaży. I tak powstał mój własny, maleńki kawałek plaży.









Moją maleńką plażę posyłam na wyzwanie Sklepiku Gosi "Ach to morze - praca z muszelką"


5 komentarzy:

  1. Piękna muszelkowa kompozycja. Dziekuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Dżastii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny tag (ach, ja uwielbiam tę formę! 😍 ). Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny tag! Zdjęcia detali bardzo mi się podobają :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia - Kasia - DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń