środa, 28 sierpnia 2019

Ogród nocą

Witajcie. Dziś pokażę Wam mój nocny ogródek. Umieściłam go na mediowym panelu. Pracę wykonałam na kawałku grubej tektury, którą pokryłam białym gessem. Następnie użyłam białej pasty modelującej i maski (13arts), otrzymując fajny kropkowo-kreskowy wzorek. Przestrzenie bez wzoru pokryłam białą pastą pękającą (DecoArt). I tak zostawiłam na noc do wyschnięcia. Następnie jeszcze raz lekko przetarłam białym gessem i użyłam farb akrylowych i mgiełek (DecoArt, Stamperia i 13arts). Na tak przygotowanym tle ułożyłam kompozycję. Wykorzystałam tekturki (Scrapiniec i 13arts), tagi – elementy do wycięcia z kolekcji Aura Rosa od 13arts, ciemny sizal, zabarwioną farbami akrylowymi i mgiełkami gazę, motyle (embossing na gorąco na kalce), kulki 3d, gałązki wycięte z resztek papieru, wyciski z masy lekkiej i kwiaty, które wykonałam z foamiranu irańskiego zabarwionego pastelami suchymi. Gdy kompozycja była gotowa, dodałam jeszcze trochę koloru. Ponownie użyłam tych samych farb. Na koniec, żeby trochę błyszczało, maznęłam gdzieniegdzie pigmentami perłowymi (DailyArt) wymieszanymi z medium akrylowym (13arts), a żeby błyszczało jeszcze bardziej, pomazałam trochę brokatowym, szafirowym tuszem Splash.









Pracę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu MixedMedia Warriors "Bloom heart"


Drugie, to wyzwanie 13arts "Flowers &Butterflies"



6 komentarzy:

  1. great work! thank you to join with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  2. love it so much !!! thanks for playing with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  3. This is magical! Thank you for playing along at 13 Arts!

    OdpowiedzUsuń
  4. I love it! THank you for joining us at 13arts challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is very beautiful...thank you for playing along with the 13arts challenge this month!

    OdpowiedzUsuń