wtorek, 16 lipca 2019

Time machine

Witajcie. Dziś przychodzę z projektem mediowym. Jest to praca na płótnie z mocno teksturowym tłem. Jak je stworzyłam? Najpierw, bezpośrednio na płótno nałożyłam przez maskę (13arts) mechaniczny wzór, używając pasty modelującej. Następnie przyklejałam tekturki i fragmenty wzoru wyciśnięte z teksturowej foremki za pomocą masy lekkiej.  Dodałam jeszcze nieco trybików i śrubek oraz skrzydlaty zegar. Sam zegar wycięłam z papieru ryżowego. Utrwaliłam go na kawałku tektury za pomocą żelmedium. Skrzydełka to element z gipsu, natomiast ramka, to ponownie masa lekka. Tam, gdzie przestrzenie wydawały mi się puste, użyłam kulek 3D małych, dużych i 3D powder.  Wszystkie elementy przykleiłam na żelmedium i zostawiłam na noc do wyschnięcia. Następnie pokryłam całość czarnym gesso, a gdy wyschło, przetarłam gdzieniegdzie białym gesso. Potem użyłam farb akrylowych i mgiełek w odcieniach złota, brązu i miedzi. W niektórych miejscach, przecierałam czarną farbą akrylową i ponownie nakładałam farby metaliczne. Tam, gdzie za bardzo mi się błyszczało, jeszcze raz przetarłam czarną farbą, metodą suchego pędzla. Tym razem w kilku miejscach użyłam miedzianej patyny postarzającej i złotego wosku. Na koniec użyłam matowych farb akrylowych (dwa odcienie niebieskiego i zieleń), gdyż chciałam zrobić coś, czego jeszcze nie robiłam…Chciałam uzyskać efekt patyny. Udało mi się? Sami oceńcie.













Moją pracę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie ArtPiaskownicy "Mixed Media Patyna"



Drugir, to wyzwanie Scrapka "Mechanicznie"



4 komentarze:

  1. Ależ tutaj dużo się dzieje! Super praca! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! Bardzo mi się podoba 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, bogata w detale praca. Podoba mi się bardzo :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń