sobota, 20 lipca 2019

Romantyczna i kobieca kartka ślubna

Dzień dobry w sobotę. Pokażę Wam dziś kartkę ślubną. Wykonałam ją z papierów Stamperii w biało brązowe, kwieciste wzory. Układając kompozycję starałam się dobierać elementy w podobnej kolorystyce – w bieli, beżu, złocie. I tak wykorzystałam białe, materiałowe kwiaty z perełką, jasny, beżowy sizal, białe koronki, skrawki materiału w elegancki brokatowy wzorek, tekturki (Anemone - listki, Crafty Moly – napis, Scrapiniec – serduszka), złote pręciki i całe mnóstwo kwiatów i kwiatuszków, które wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Użyłam foamiranu w trzech kolorach: białym, cielistym i ecru. Na koniec dodałam szklano-złote półperełki i gdzieniegdzie przykleiłam szklane mikrokulki. 







Kartkę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie Kreatywnej Pracowni "Na ślubnym kobiercu"


Drugie, to wyzwanie na blogu Essy Floresy "Kobieca natura"



6 komentarzy:

  1. Wspaniała kompozycja! Dużo się dzieje, tyle dodatków :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Kreatywna Pracownia Love Handmade" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pełni kobieca praca. Dziękuje za udział w Essowej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Kreatywna Pracownia Love Handmade.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza i romantyczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Kreatywna Pracownia życzę powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń