niedziela, 21 lipca 2019

Ciepło i słonecznie

Witajcie. Tym razem chcę pokazać Wam prostą kartkę pełną słońca. Wykonałam ją  z papierów z kolekcji Aria Story od 13 arts. Zbudowałam ją z dwóch warstw papieru. Na wierzchnią warstwę przykleiłam kilka kawałków złotej brokatowej taśmy washi. Na to nakleiłam kilka pasków papieru, chcąc w pełni wykorzystać skrawki, które żal było wyrzucić. Na tym ułożyłam kompozycję, której główną ozdobą są dwa słoneczniki – najbardziej słoneczne kwiaty, jakie znam. Słoneczniki zawsze kojarzą mi się z latem i wakacjami na wsi. Moje słoneczniki wykonałam z foamiranu irańskiego zabarwionego pastelami suchymi. Ułożyłam je na białej koronce oraz jasnym, beżowym sizalu. Z resztek papieru wycięłam żółtą serwetkę i białe listki, które wzbogaciły kompozycję. Zielone listki, to elementy do wycięcia od Craft o’Clock. Na koniec dodałam jasne, beżowe półperełki i kartka gotowa.






Kartkę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie Filigranek " Letnim klimacie"


Drugie, to wyzwanie Art Piaskownicy "Kwiaty"


I trzecie, to bardzo słoneczne wyzwanie na blogu Od A do Z "Słoneczne pozdrowienia"




10 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka i te 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ słoneczna praca! 💛 Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet i Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i bardzo słoneczna kartka :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudne kwiaty:) wakacje na wsi - wspaniała sprawa:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna słoneczna karteluszka Ci powstała. Wieś i wakacje... hmm.. Mieszkam na co dzień na wsi, ale wakacje na niej są na prawdę wyjątkowe. Dzięki za udział w słonecznym wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemna karteczka, bardzo słoneczna z piękną kwiatową kompozycją :) Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra są te słoneczniki, jak żywe :) brawo, wyszło Ci rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń