niedziela, 21 kwietnia 2019

Wielkanocny Zajączek

Wesołego Alleluja!!! 
Witam się z Wami świątecznie. Z okazji Świąt Welkanocnych, życzę wszystkim, którzy tu zaglądają spokoju i pogody ducha, żeby wiosna kwitła w Waszych sercach przez cały rok – ten i każdy następny. No i oczywiście bogatego Zajączka. Ja swojego zajączka już mam. Zrobiłam go na drewnianej bazie. Używając pasty modelującej, nałożyłam przez maskę (Agateria) wzór – piękny bluszcz. Następnie nakleiłam zajączka na tekturową podstawkę. Chciałam ozdobić go troszkę, a bez podstawki nie miałam miejsca na ułożenie kompozycji. I tak moja kompozycja powstała z niebieskiego sizalu, jajeczek styropianowych, tekturki (Anemone), kwiatka, który zrobiłam z foamiranu irańskiego i kulek 3d. Wszystko przykleiłam na gelmedium. Następnie całość pokryłam białym gesso, a gdy gesso wyschło, pomalowałam farbami. Użyłam mgiełek i farb akrylowych. Na koniec przetarłam gdzieniegdzie turkusowo - brokatowym tuszem Splash! 13arts.





Zajączek pokica na wyzwanie Scrapkowo "Z jajem"



3 komentarze:

  1. Świetna, mediowa praca;) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piekne:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Kwietniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutki :) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń