sobota, 20 kwietnia 2019

Wielkanocna kartka

Witajcie w Wielką Sobotę. W ten piękny, słoneczny dzień chcę się z Wami podzielić kartką wielkanocną, którą stworzyłam z papierów z kolekcji Gentle Dreams od Small-wingels-shop. Na wierzchniej warstwie papieru wykonałam wzór (maska Agaterii) używając pasty Cosmic Shimmer w kolorze różowo –flamingowym. Pierwszy raz używałam tej pasty. Dla tych, co jej nie znają, podpowiem, że mokra pasta jest jakby brokatowa – ma mnóstwo połyskujących drobinek, które po wyschnięciu zlewają się w jedną całość, tworząc jeden wielki połysk. Ja jestem zachwycona efektem (bo jestem sroką, która lubi wszystko, co błyszczy). 
Następnie ułożyłam kompozycję, wykorzystując jako główną ozdobę piękną tekturkę Anemone (którą otrzymałam jako nagrodę w jednym z wyzwań). Tekturkę ułożyłam na różowym sizalu i kilku wianuszkach wyciętych z resztek papieru. Ozdobiłam ją kwiatami, które wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Wkomponowałam kilka listków wyciętych z resztek papieru i delikatnie przetartych lawendowym tuszem pigmentowym. Na koniec tekturkę lekko pochlapałam tuszem Splash! 13 arts w kolorze Glitter Iridescent White  i dodałam napis.





Kartkę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie Crafty Moly "Wielkanoc Jezus żyje"


Drugie, to wyzwanie ScrapAndMe "Kwadraty". Na mojej kartce znalazły się dwie kwadratowe warstwy papieru.




3 komentarze:

  1. Śliczna praca!Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna! dziękuję za wspólną zabawę z Scrapandme i CraftyMoly ;-)

    OdpowiedzUsuń