niedziela, 21 kwietnia 2019

Kartka ślubna

Tym razem przygotowałam kartkę ślubną. Wykonałam ją z papierów z kolekcji Frosty Morning oraz Wabi Sabi od UHK Gallery. Cała jest w niebieskich odcieniach. Kompozycję ułożyłam na trzech warstwach papieru. Dla wzbogacenia kompozycji użyłam gazy, którą wcześniej spryskałam mgiełkami w dwóch odcieniach niebieskiego. Na gazie ułożyłam beżowy sizal, który współgra z kolorem tekturek i daje trochę wytchnienia od niebieskiego koloru. Na sizalu umieściłam niebieskie serce, a na jego tle tekturkę pary młodej. Zakochaną parę udekorowałam dużym kwiatem, który wykonałam z foamiranu irańskiego zabarwionego pastelami suchymi. Dodałam kilka listków i gałązek wyciętych z resztek papieru. Listki i gałązki lekko przetarłam tuszem pigmentowym w dwóch odcieniach niebieskiego. Na koniec dodałam tekturkowy napis i pochlapałam kompozycję brokatowymi tuszami Splash! 13arts.








Kartkę posyłam na wyzwanie Kartkowego ABC "G jak gaza"



1 komentarz:

  1. Jest przepiękna 💙 dziękuję za wspólną zabawę z kartkowym ABC, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń