piątek, 19 kwietnia 2019

Wielkanocna kurka

Witajcie. Dziś przychodzę z wielkanocną, mediową kurką. Kurka powstała na drewnianej bazie. Bazę okleiłam papierem z kolecji  Aqua Flora 13arts. Papier przetarłam transparentnym gesso i delikatniej białym gesso. Gdy gesso wyschło, przez maskę (Agateria) nałożyłam pastę modelującą, otrzymując przecudny wzór – serwetkę. Następnie ułożyłam kompozycję z tekturek (m. in. Scrapiniec, SnipArt ), złomków, kwiatów, które wykonałam z foamiranu irańskiego, kulek 3D, styropianowych jajeczek i odlewów. Wszystko przykleiłam na gelmedium i zostawiłam na noc do wyschnięcia. Następnie nałożyłam na kompozycję dwie warstwy białego gesso, a gdy gesso wyschło użyłam farb – mgiełek i farb akrylowych – w pastelowych kolorach. Następnie zmieszałam złotą farbę z pastą piaskową drobnoziarnistą i przetarłam tu i tam. Na koniec jeszcze gdzieniegdzie przetarłam farbami akrylowymi za pomocą suchego pędzla i metalicznymi pastami woskowymi. Dodam jeszcze, że moja kurka ma dwie strony. Z każdej jest inna kompozycja. 














Kurkę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie "Z jajem" na scrapkowo.pl:


Drugie, to wyzwanie studio75 "Bingo". Moja linia, to : ptak - zielony - kwiat




3 komentarze:

  1. Piękna dekoracja, idealna na Święta:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kurka, świetne detale;) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. cuudowne:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Kwietniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń