niedziela, 24 marca 2019

Cudowne wspomnienia - album harmonijkowy

Od dawna marzył mi się niewielki album na zdjęcia. Taki tylko dla mnie. Taki, w którym umieszczę zdjęcia, szczególnie dla mnie ważne. I taki właśnie album sobie zrobiłam. Album harmonijkowy, na bazie kraftowej. Chciałam, aby był bardzo kobiecy, delikatny i romantyczny. Wykorzystałam papiery z kolekcji Dom Róż od Lemoncraft oraz karty z arkusza Vintage Time 009, pasujące do tej kolekcji. Album miał być w stylu vintage, więc brzegi niemal wszystkich papierowych elementów przetarłam brązowym tuszem pigmentowym. Żeby było jeszcze bardziej „vintage”, na stronach albumu przykleiłam kawałki podartej starej gazety. Okładkę albumu ozdobiłam kartami z arkusza Vintage Time 009 oraz kwiatami, które wykonałam z foamiranu irańskiego zabarwionego pastelami suchymi. Z resztek papieru wycięłam listki i serwetki, które także przetarłam brązowym tuszem. Kompozycję wzbogaciłam sizalem i beżową koronką. Na koniec dodałam tekturkowy napis (SnipArt), którego brzegi także lekko przetarłam tuszem. Przyznam, że stylu vintage dopiero się uczę. Mam nadzieję, że udało mi się taki właśnie charakter nadać mojemu albumowi.


 













Album posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie Lemoncraft "Vintage Spring"


Drugie, to wyzwanie Scrapkowe "Wiosenne moodboardy". Wybrałam moodboard nr 1



I trzecie, to wyzwanie Cherry Craft "Minimum 8 kwiatów 3D" 
Moich kwiatów 3D jest 12 😉






6 komentarzy:

  1. Piękny, klimatyczny album :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiedziałabym, że stylu vintage dopiero się uczysz :-) świetny pomysł z tymi kawałkami starej gazety, wow! I pięknie się w to wszystko wpisują Twoje kwiaty z foamiranu :-) cieszę się, że wzięłaś udział w wyzwaniu Lemoncraft!

    OdpowiedzUsuń
  3. Your album is so sweet! I believe it is made for the most beautiful photos! Thank you so much for crafting with Lemoncraft!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny album! Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki piękny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny albumik, pięknie ozdobiłaś okładkę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń