niedziela, 17 marca 2019

Zielone wspomnienia

Dzień dobry wszystkim. Pokażę Wam pracę, którą ostatnio wykonałam. Jest to ………hmmm…….chyba praca scrapowo-mediowa, choć więcej w niej scrapa niż mediów. I wiecie co? To chyba pierwsza taka praca (nie-kartkowa), którą wykonałam. Tzn. „zawierająca” taką ilość papieru. Chyba mogę śmiało nazwać ją oprawą na zdjęcie, bo nie jest to ani ramka ani LO. Wykonałam ją na podobraziu malarskim. Wykorzystałam absolutnie rewelacyjną kolekcję Heritage Stories od Craft o’Clock. Powiem to jeszcze raz: kolekcja jest absolutnie rewelacyjna. Zarówno do kartek jak i do albumów. Ja wykorzystałam z tej kolekcji papiery, elementy do wycięcia, napisy i die-cutsy. Wybrałam odcienie zieleni. Moja kompozycja jest wielowarstwowa. Do jej ułożenia, oprócz wymienionych wcześniej elementów, użyłam papierowych serwetek, tekturek (Scrapiniec), tasiemki z pomponikami, zielonego sizalu, ćwieków i kwiatów. Tekturki przetarłam lekko zieloną farbą metaliczną Festive Green od DecoArt  (uwielbiam ten kolor).  Kwiaty wykonałam z foamiranu irańskiego (białego i oliwkowego), zabarwionego pastelami suchymi. Zapomniałam dodać, że na jednej z warstw papieru (tej bezpośrednio pod zdjęciem) nałożyłam przez maskę wzór, używając białej pasty modelującej. Gdy pasta wyschła, okazało się, że papier lekko się pofalował. Przycisnęłam go stertą książek i tak prasował się całą noc. Po niechcianych falach nie ma śladu.  Gdy cała kompozycja była już gotowa. Dodałam tu i tam odrobinę tuszu Splash! 13 arts w kolorze Green Glitter. Przyznam, że jest to jedna z miliarda prac, przy robieniu której zakładałam na wstępie, że ta będzie „matowa” bez połysku i brokatu. A wyszło jak zawsze. Nie potrafię się powstrzymać. No cóż, ten typ tak ma.











Moją pracę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie Craft o'Clock "Zielono Mi"




I ostatnie, to wyzwanie Sklepiku Gosi "Chcemy wiosny - praca z kwiatem"



11 komentarzy:

  1. Piękny scrap, kompozycja jest ciekawa i przemyślana, całość prezentuje się bardzo efektownie :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Craft o'Clock - DT Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana praca, śliczna kompozycja, gratuluję 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny projekt, bardzo bogaty w detale i odcienie zieleni:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:) DT Edyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie oprawione zdjęcie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - Dt Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby te wspomnienia w Twoim wydaniu były jak najbardziej zielone :) Świetna praca . Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu dt sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca :) Dziękuję za zabawę ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kompozycja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Chcemy wiosny" Kasia- DT Sklepik Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kompozycja wszystko idealnie współgra.Dziekuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock.-Pozdrawiam DT Agnes

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca :) Tak oprawione wspomnienia zachowaja sie na pewno bardzo , bardzo długo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock oraz Sklepik Gosi - DT Justyna

    OdpowiedzUsuń