niedziela, 20 stycznia 2019

Kartka dla Dziadków

Dziś moja ostatnia propozycja z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka. Kartkę wykonałam z papierów UHK Gallery z kolekcji Frosty Morning. Pomiędzy warstwy papieru włożyłam trochę gazy (która coraz częściej gości w moich projektach) i kawałki taśmy z pomponikami. Wierzchnią warstwę papieru pochlapałam tuszami Splash! 13arts w kolorach: Navy Blue i Glitter Old Silver. Pewnie już zauważyliście, że ja bez tuszów, to nie ja. Głównym elementem kartki jest kompozycja, tworząca swojego rodzaju bukiecik. W bukiecie znalazł się jeden kwiat, listki i gałązki, przewiązane kokardką. Kwiat wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi i tuszem pigmentowym. Ten kwiatek już kiedyś pokazywałam Wam w jednym z wcześniejszych postów. Na potrzeby tej kartki, przetarłam go brokatową srebrną farbą akrylową. Listki i gałązki wycięłam z resztek papieru. Zielone listki lekko potuszowałam tuszem pigmentowym, zaś gałązki przetarłam metalicznym woskiem. Na kartce swoje miejsce znalazło niewielkie, papierowe serduszko, które także przetarłam woskiem oraz kilka kryształków. Dodałam odpowiedni napis i kartka gotowa.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz