sobota, 19 stycznia 2019

Ramka serce - z miłości do mediów

Dziś pokażę Wam mediową ramkę, którą wykonałam na wyzwanie na blogu infoscrapkowo.blogspot.com „Serce”. Gipsową ramkę w kształcie serca przetarłam białym gesso. Następnie przez gazę nałożyłam pastę modelującą. Tym razem gaza posłużyła mi jako maska. Powstała fajna, drobna struktura. Potem nakleiłam, za pomocą gelmedium, sizal, drewniane serduszka i kilka metalowych elementów oraz małe kulki 3D i 3D powder. Jeszcze raz pomalowałam wszystko białym gesso. Gdy gesso wyschło pomalowałam całość mgiełkami w różnych odcieniach brązu. Gdzieniegdzie dodałam trochę farby akrylowej w kolorze brudnego różu. Przetarłam wszystko białym gesso i jeszcze raz użyłam tych samych farb. Następnie użyłam metalicznych wosków – złotego i fuksjowego oraz metalicznej brązowej farby akrylowej. Na koniec niektóre elementy jeszcze raz przetarłam białym gesso. 














Teraz ramka czeka na odpowiednie zdjęcie, a ja posyłam ją na wyzwanie Scrapkowo.pl "Serce".


4 komentarze:

  1. Piękny efekt;) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwanaiu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow:)! Przepiekne serducho:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow wspaniały efekt :) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna praca, świetnie wyszło dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń