sobota, 26 stycznia 2019

Pozytywnik na 2019 rok - mediowe pudełeczko

Witajcie. Dziś pokażę Wam mediowe pudełko-pozytywnik. Stworzyłam je na wyzwanie na blogu Wyzwania nie-kartkowe. Bardzo spodobał mi się pomysł kolekcjonowania wszystkich fajnych chwil, pozytywnych wydarzeń z całego roku. To pozwoli mi docenić rok, który minął. Moje pudełeczko zrobione jest z grubej tektury. Pokryłam je cienką warstwą białego gesso. Wystarczyła jedna warstwa, gdyż pudełeczko było białe. Następnie na wieczko nakleiłam (używając gelmedium) trochę gazy, tekturkowy ornament, metalowe różności, szklane, okrągłe kaboszony, kulki 3D-duże i małe, 3D powder. Ponownie użyłam białego gesso. Tym razem także wystarczyła jedna warstwa. Następnie pomalowałam całość mgiełkami i farbami akrylowymi. Gdy farby wyschły, przetarłam wieczko białym gesso i jeszcze raz użyłam tych samych farb. Na koniec przetarłam całość metalicznymi woskami. Pudełeczko wyszło kolorowe i połyskujące, jak na pozytywnik przystało. 










A tak wyglądało pudełeczko, zanim je ozdobiłam:



Mój pozytywnik posyłam na wyzwanie "Pozytywny krok w Nowy Rok"




3 komentarze:

  1. Pięknie ozdobiłaś to pudełko, eh, sama chciałabym taki pozytywnik:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu "Wyzwania nie-kartkowe":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiłaś swoje "pozytywne" pudełeczko. Dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie, pastelowo :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu nie kartkowym!

    OdpowiedzUsuń