niedziela, 9 grudnia 2018

Tradycyjna kartka na Boże Narodzenie

Dziś kolejna propozycja kartki na Boże Narodzenie. Kartka w tradycyjnej kolorystyce – czerwień i zieleń. Papiery, to Heart Painted Lemoncraft (zielony - idealny odcień zielonego do świątecznych prac) i papier z sieci Action (czerwony). Zielony papier pochlapałam złotą, brokatową farbą akrylową (13 arts – polecam z całego serca).  U mnie święta muszą błyszczeć.  Kompozycja zawiera dwa główne elementy. Pierwszy, to piękny, świąteczny stempel od Small-wingels-shop, który umieściłam na ciemnoczerwonej serwetce. Drugi, to wykonana przeze mnie poinsecja z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Poinsecja kwitnie na gałązkach i listkach ostrokrzewu, wyciętych z resztek papieru, który pocieniowałam tuszami pigmentowymi. Do tego kokardka w kratkę, zielony sizal i półperełki.







Kartkę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to grudniowe wyzwanie na blogu Lemoncraft


Drugie, to wyzwanie na blogu Cherry Craft "Praca z gałązką świerku"



3 komentarze:

  1. Very beautiful!!! Thanks for joining us at the Lemoncraft Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka :)Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, klimatyczna świąteczna karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń