niedziela, 2 grudnia 2018

Święta z Mikołajem - kartka na Boże Narodzenie

Witajcie. Chcę dziś pokazać Wam kartkę, najmniejszą, jaką kiedykolwiek zrobiłam. Jest to kartka w rozmiarze C6. W całości wykonana z papierów z kolekcji Peace on earth od Small - wingels - shop.  Jej główną ozdobą jest bombka, do zrobienia której wykorzystałam piękną grafikę z Mikołajem oraz świąteczny napis. Mikołaj i napis także od Small - wingels - shop. Bombeczka zwisła na zielonych gałązkach ozdobionych, wykonaną przeze mnie poinsecją.  Kwiatek wykonałam z foamiranu irańskiego (jakżeby inaczej), zabarwionego pastelami suchymi. Całość na bazie kraftowej.





Kartka trafiła do bardzo wyjątkowych osób w bardzo wyjątkowym miejscu. Jesteście ciekawi? Zajrzyjcie do Warmińskiego Centrum Terapii Ruchem. Jeśli szukacie miejsca, gdzie chcielibyście się zarówno zrelaksować, jak i porządnie popracować nad swoją sylwetką pod okiem wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, to jest to miejsce dla Was. Polecam, szczególnie gorąco, kobietom - mamom (w każdym wieku) zajęcia Trening Mięśni Dna Miednicy. Przyznam szczerze, że ja nie miałam pojęcia o istnieniu takich mięśni! Teraz wiem, że każda kobieta, która kiedykolwiek urodziła dziecko powinna nad tymi mięśniami pracować. Dziewczyny miejcie świadomość swojego ciała. Dbajcie o nie i kochajcie je!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz