sobota, 22 grudnia 2018

Śnieżnie i różowo - kartka świąteczna

Dziś kolejna świąteczna propozycja. Kartka zbudowana na papierach Peace on earth od Small-wingels-shop. Tym razem postawiłam na blady róż i biel. Papiery trochę pobieliłam białym gesso. Zależało mi, aby uzyskać efekt zmrożenia i ośnieżenia. I chyba się udało. Kompozycja, to głównie poinsecje, które wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Także białe z odrobiną różu. A żeby na kartce, coś ładnie błyszczało, to pochlapałam je tuszem Splash! 13 arts w kolorze Iridescent White Glitter. Kwiatki ułożyłam na świerkowych, białych gałązkach i otuliłam białą gazą. Gdzieniegdzie roztańczyły się białe śnieżynki. Całości dopełnił świąteczny napis od Small-wingels-shop.







Kartkę posyłam na wyzwanie na blogu Filigranki "Taniec śnieżynek"


oraz na wyzwanie na blogu Craft o'clock "Hu hu ha ... nasza zima zła",


3 komentarze:

  1. Piękna i mroźna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna skrząca i mroźna karta, super wygląda gaza umieszczona między kwiatami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca!
    Dziękuję za udział za w wyzwaniu Craft O'Clock.

    OdpowiedzUsuń