piątek, 30 listopada 2018

Mroźny poranek - kartka na Boże Narodzenie

Dziś kolejna kartka na Boże Narodzenie. Tym razem chłodna i mroźna. Papiery, z których ją wykonałam to Frosty Morning UHK Gallery. Przed ułożeniem kompozycji, papiery przetarłam białym gesso. Następnie warstwę w śnieżynki pochlapałam tuszami Splash! 13arts w dwóch pięknych kolorach: Navy Blue i Glitter Old Silver . 
Białe gałązki ozdobiłam poinsecją, którą wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi i tuszem pigmentowym. Do gałązek przykleiłam kilka cekinów i srebrną "półperełkę". Poinsecję ozdobiłam srebrnym sznureczkiem. Na gałązkach zawiesiłam dwie bombki, z których jedna zawiera świąteczny napis od Small - wingels - shop. Na koniec gdzieniegdzie dodałam jeszcze białe gesso i jeszcze raz lekko przetarłam nim brzegi kartki.








Kartkę posyłam na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC "U jak Ulubiony Przydaś"

Długo zastanawiałam się, co jest moim ulubionym przydasiem. Ciężko było zdecydować, ale doszłam do wniosku, że nie mogę się obejść bez tuszów Splash! Używam ich niemal w każdej mojej pracy.

Kartka posyłam też na wyzwanie na blogu SrapAndMe "Poinsecja":




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz