poniedziałek, 24 grudnia 2018

Mixmediowe pudełeczko

Dziś pokażę Wam mixmediowe pudełko w kształcie gwiazdy. Pudełeczko jest z grubej tektury, którą musiałam pokryć kilkoma cienkimi warstwami białego gesso. Następnie pomalowałam je czerwoną farbą akrylową i nałożyłam wzór przez maskę – czarne gwiazdki. Gdy farby wyschły, użyłam kolejnej maski. Tym razem do nałożenia wzoru wykorzystałam białą pastę modelującą. Następnie gdzieniegdzie nakleiłam skrawki czarnego papieru w białe paseczki. Potem wszystkie krawędzie pudełka przetarłam najpierw czerwoną, metaliczną farbą akrylową, a następnie białym gesso. Na wieczku umieściłam białe kulki, które trochę podmalowałam białym gesso i czerwoną farbą. Pudełko ozdobiłam papierowymi kwiatkami – śnieżynkami, białymi gałązkami, odrobiną gazy i czerwoną wstążeczką.







Pudełeczko stworzyłam specjalnie na wyzwanie na blogu Tworzę w jednym kolorze. Tym razem tematem wyzwania jest kolor czerwony. Ostatnio, to jeden z moich ulubionych blogów. Jesteście ciekawi dlaczego? Zajrzyjcie tam 😄



Posyłam je także na wyzwanie na blogu Essy-floresy "Gwiazdkowa wolna amerykanka"



A także na wyzwanie na blogu sklepu Haftpasja "Gwiazdka"


W związku z tym, że dziś bardzo wyjątkowy dzień - jedyny taki w roku - Wigilia Bożego Narodzenia, chciałabym wszystkim, co tu zajrzą, życzyć zdrowych i spokojnych świąt. Samych radości, zadowolenia, mnóstwa pozytywnej energii i wszystkiego, czego sami byście sobie życzyli.


11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe pudełeczko :)Dziękuję za udział w gwiazdkowym wyzwaniu na blogu sklepu Haft Pasja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, świąteczne pudełeczko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pudełeczko zrobiłaś.Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Essy-floresy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie zmediownane pudełeczko ;) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pudełko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełko, dziękuję za udział w czerwonym wyzwaniu. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektowne pudełko :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj cudnie Ci to wyszło! dziękujemy za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne świąteczne pudełko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu Haft Pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pudełko. Dziękujemy za wzięcie udziału w naszym pierwszym wyzwaniu Sklepu Haft Pasja 🤗

    OdpowiedzUsuń