wtorek, 25 grudnia 2018

Gwiazdka z nieba - świąteczna ozdoba

Wczoraj wszyscy wypatrywaliśmy na niebie pierwszej gwiazdki. Ja też kilka gwiazdek wypatrzyłam. Dziś jedną z nich Wam pokażę. Moja gwiazdka jest drewniana, choć w tej chwili trudno to zauważyć. Okleiłam ją z obu stron zielonym papierem z kolekcji Heart Painted od Lemoncraft. Muszę przyznać, że jest to najbardziej świąteczny odcień zieleni, jaki udało mi się znaleźć. papier zabezpieczyłam transparentnym gesso. Przez maskę nałożyłam gwiazdkowy wzór, używając białej pasty modelującej i jeszcze "na mokro" białe gwiazdki posypałam złotym pudrem do embossingu. Następnie wygrzałam całość nagrzewnicą. Wszystkie krawędzie przetarłam białym gesso, dzięki czemu gwiazdka wygląda jak ośnieżona. Jedną stronę gwiazdki ozdobiłam świąteczną kompozycją, której centralnym punktem jest tekturkowy napis od Crafty Moly. Oprócz napisu w skład kompozycji wchodzą poinsecje z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi, papierowe listki ostrokrzewu, złoty wianuszek, który ukrył się pod gazą oraz złoty aniołek. Dodałam też kawałek złotego sznureczka. Tym razem, z trudem powstrzymałam się od użycia brokatu.








Pracę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu Wyzwania nie-kartkowe "Gwiazdka z nieba"


Kolejne, to wyzwanie na blogu Essy - floresy "Gwiazdkowa wolna amerykanka"


I ostatnie, to wyzwanie na blogu Haft pasja "Gwiazdka"




10 komentarzy:

  1. Piękna! Szczerze mnie zachwyciła! Dziękuję za udział w gwiazdkowym wyzwaniu na blogu sklepu Haft Pasja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadziwiająca delikatność. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna gwiazdka.Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Essy-floresy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kolorystyka tejże gwiazdeczki ;) fajnie wyszła :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwa gwiazdka z nieba - śliczna i delikatna:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Wyzwania nie-kartkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna dekoracja :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Wyzwania nie kartkowe, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna praca. Dziękujemy za wzięcie udziału w naszym pierwszym wyzwaniu Sklepu Haft Pasja 🤗

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Wyzwania nie-kartkowe:)

    OdpowiedzUsuń