niedziela, 25 listopada 2018

Zapach cynamonu - kartka świąteczna

Dziś pokażę Wam kartkę w formacie DL. Jest to kolejna praca związana z nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia. Pamiętam, jak pewnego razu postanowiłam upiec na święta cynamonowe ciastka. Przyznam, że nie wyglądały najlepiej. W smaku były troszkę lepsze, ale nie podjęłam się tego wyczynu ponownie. No cóż, nie jestem mistrzynią kuchni. Za to tego cudnego zapachu, który w trakcie pieczenia rozchodził się po całym domu, nie potrafię zapomnieć. I to właśnie zainspirowało mnie do wykonania kartki, którą dziś chcę Wam pokazać. Kartkę w całości wykonałam na bazie papierów z kolekcji Cinnamon Cookies od Small - wingels - shop. Użyłam także ślicznego stempelka Small - wingels - shop), który wycięłam w kształcie bombki. Głównym elementem kompozycji są poinsecje, które zrobiłam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Pochlapałam je tyszem Splash! 13arts w kolorze Iridescent White Glitter, dzięki czemu pięknie się mienią lodowym blaskiem. Poinsecje zakwitły na świerkowych gałązkach i listkach ostrokrzewu, które wycięłam z resztek papieru i lekko potuszowałam tuszami pigmentowymi. W kompozycji znalazły się owoce głogu, dwa złote aniołki i nie mogło zabraknąć cynamonowych ciasteczek (elementy do wycięcia wchodzące w skład kolekcji Cinnamon Cookies). Dodałam jeszcze kilka złotych półperełek i kartka gotowa.








Kartkę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu Craft Style "Magia Świąt":


Kolejne, to wyzwanie na blogu Sklepik Gosi "Kartki Bożonarodzeniowe":


i trzecie, to wyzwanie na blogu ScrapAndMe "Poinsecja":






4 komentarze:

  1. Wyszła pięknie. Jak zaczęłam czytać opis, to sama poczułam zapach cynamonu. I ja bardzo go lubię!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja i śliczne zimowe kwiaty! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo, bardzo mi się podoba Twoja kartka-a te kolorki! wow! dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe.

    OdpowiedzUsuń