poniedziałek, 19 listopada 2018

Cynamonowe ciasteczka - album harmonijkowy

Witajcie. Dziś przychodzę z kolejnym albumem. Tym razem jest to album harmonijkowy i wyjątkowy. Wyjątkowy, bo jest pierwszą świąteczną pracą jaką wykonałam w tym roku. Jest to także pierwszy album harmonijkowy, jaki wykonałam kiedykolwiek. Użyłam bazy Eco Scrapbooking o wymiarach 14,5x19,5cm. Wykonany przeze mnie album zmieści osiem zdjęć w formacie 9x13cm. Digi stempel i papiery, których użyłam do ozdobienia albumu, to przepiękna kolekcja Cinnamon Cookies od Small – wingels – shop. Album pełen jest cynamonowych ciasteczek (pachną w całym domu) i śnieżynek. Wykorzystałam girlandowe tekturki (Scrapiniec), które potraktowałam embossingiem na gorąco. Użyłam pudru w pięknym złotym kolorze (Ranger Gold Tinsel) – musicie uwierzyć mi na słowo, bo nie widać tego na zdjęciach. Na okładce wyrosły poinsecje, które wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi oraz białe owoce głogu. Do ozdobienia okładki użyłam też białej pasty piaskowej, gruboziarnistej oraz białych kulek 3D i złotych mikrokulek. Gdzieniegdzie spadło kilka kleksów z tuszu Splash! 13 arts w kolorze Iridescent White Glitter, dzięki czemu cała praca delikatnie się mieni lodowo - śnieżnym błyskiem.
Tym samym sezon na świąteczne prace (na moim blogu) uważam za otwarty.
















Album posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu Scrap And Me "Poinsecja":


Drugie, to wyzwanie na blogu Crafty Moly "Świątecznie z tekturką":


I ostatnie, to wyzwanie na blogu egoCraft "praca z tekturką":





7 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego albumu harmonijkowego, wyszedł świetny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, świąteczna pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Egocraft ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny album i cudna kolorystyka! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft!

    OdpowiedzUsuń