poniedziałek, 26 listopada 2018

Świąteczna czerwień - kartka na Boże Narodzenie

Dziś przychodzę z kolejną świąteczną kartką. Tym razem postawiłam na bardziej tradycyjne kolory. Kartkę wykonałam z papierów Small - wingels - shop z pięknej świątecznej (i nie tylko) kolekcji Peace on earth. Użyłam stempelka z ptaszkami, także od Small - wingels - shop. Kartkę ozdobiłam poinsecjami, które wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Do ułożenia kompozycji wykorzystałam wycięte z resztek papieru świerkowe gałązki i listki ostrokrzewu, które potuszowałam tuszami pigmentowymi. W związku z tym, że lubię, jak coś na kartkach błyszczy, użyłam brokatowego tuszu Splash! 13arts w kolorze Woodbine Glitter. Gdzieniegdzie dodałam metaliczne czerwone mikrokulki.




  

Kartkę posyłam na wyzwanie TricksArt "Świątecznie":


2 komentarze:

  1. Piękna!Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spuper kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń