wtorek, 27 listopada 2018

Mediowa choineczka

Jakiś czas temu byłam gościem na blogu Wyzwania nie-kartkowe. Relację z mojego gościnnego występu możecie zobaczyć TU. Na tę okazję przygotowałam małą mediową choinkę. Cały opis, jak choineczka powstawała, znajdziecie w relacji z mojego występu. Dla tych, którym nie chce się "klikać", powtórzę go jeszcze raz. 
Choinka wykonana jest na bazie tekturowego stożka.  Najpierw nałożyłam kilka cienkich warstw białego gesso. Potem nałożyłam białą pastę strukturalną gładką, używając maski w gwiazdki. Następnie gdzieniegdzie nałożyłam białą pastę strukturalną, piaskową, gruboziarnistą i dodałam kawałek białego sznurka, który przykleiłam na białe gesso. Kiedy całość wyschła, ponownie użyłam białego gesso, żeby wyrównać kolor. Tym razem jedna warstwa wystarczyła. Potem zaczęła się najprzyjemniejsza część – zabawa kolorami. Użyłam mgiełki w kolorze borówki oraz rozwodnionej fioletowej farby akrylowej. Gdy kolory pięknie się ze sobą wymieszały i farby wyschły, ponownie użyłam białego gesso, a gdy gesso wyschło, powtórzyłam zabawę kolorami. Następnie delikatnie przetarłam białym gesso trójwymiarowe elementy. Całość pochlapałam tuszami Splash! w kolorach Iridescent White Glitter oraz Crystal Turquoise, dzięki czemu praca pięknie się mieni. Tak przygotowaną choineczkę ozdobiłam poinsecjami, które wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Oprócz poinsecji, do ozdobienia pracy użyłam także gazy, białych i perłowych śnieżynek oraz sizalu w kolorze białego złota.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz