sobota, 17 listopada 2018

Słoneczny (mini)album

Jesień posmutniała. Ponure, zachmurzone niebo nie nastraja zbyt optymistycznie. Dlatego przychodzę dziś z odrobiną słońca. Pokażę Wam maleńki album wykonany metodą hidden hinge. Inspiracją do wykonania tego albumu był kurs na youtube'owym kanale Scrapkate. Okładkę i grzbiet wykonałam z grubej tektury, zaś strony albumu, to rolki po papierze toaletowym. Brzegi okładki, grzbietu i stron zabezpieczyłam żółtą taśmą washi. Całość okleiłam papierami 13 arts z kolekcji Aria Story. Album zawiera pięć stron, z których każda zawiera kieszonkę na dodatkowe zdjęcie lub notatkę. Strony albumu, ze względu na swój rozmiar, nie są bogato zdobione. Natomiast każda posiada jakąś ozdobę, przymocowaną w taki sposób, aby dało się pod nią wsunąć zdjęcie. Główną ozdobą okładki są słoneczniki, które wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Do tego kawałek białej koronki, trochę sizalu, żółte listki, pocieniowane tuszem pigmentowym, papierowe guziczki, ćwiek i brokatowo - złota washi. I maleńki, rozgrzewający albumik gotowy. Maleńki albumik, który pomieści 17 maleńkich zdjęć.












Album posyłam na żółte wyzwanie na blogu Tworzę w jednym kolorze:






5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy album! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft O'Clock! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny album :) Podziwiam kompozycje i wykonanie - jest fantastyczny :):)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tworzę w Jednym Kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album, dziękuję za udział w wyzwaniu Tworze w jednym kolorze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny! bardzo mi się podoba :) dziękuję za udział w wyzwaniu Tworze w jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń